Ny TFT-display som är optimal för inomhusmiljöer

Vår leverantör Evervision har utökat sitt sortiment med en display som passar bra i inomhusmiljöer, där detaljerna måste synas tydligt med en skarp bild. Ett exempel på en applikation där displayen skulle passa är ett passagesystem där våningar, adresser och namn ska synas.

Displayen är 10,1“ IPS TFT med 1920x1200 upplösning och en ljusstyrka på 1000cd/m². Den har en livslängd på 50 000 timmar. Gränssnittet är LVDS med dubbla kanaler. Som ett tillval kan TFT-modulen utrustas med kapacitiv touch, antingen med I²C eller USB-gränssnitt. Sensortjockleken är 1,4 mm och kan användas direkt som beröringsyta. Ska du beställa 300 stycken eller fler kan vi erbjuda ett anpassat täckglas med flerfärgat tryck.

oemelectronics.se hittar du mer information om displayer och resten av det stora sortiment vi erbjuder.

www.oemelectronics.se | 075 - 242 45 00 | info@oemelectronics.se