Sladdställ från Feller

Nytt sladdställ med låsbar apparathona

Vi kan erbjuda ett sladdställ med låsbar apparathona från vår leverantör Feller.

I Fellers fabrik sätts sladdstället ihop med en apparathona från Schurter vilket, tillsammans med motsvarande apparatintag, ger en färdig lösning direkt till dig som kund. Lösningen passar i alla applikationer där det är viktigt att inte kunna bryta strömmen oavsiktligt, som exempelvis datautrustning och medicinsk utrustning.

Vi kan anpassa sladdstället med olika väggpluggar beroende på vilket land det ska användas i och har även möjlighet att leverera i låga volymer med korta leveranstider.

oemelectronics.se hittar du mer information om sladdställ och resten av det stora sortiment vi erbjuder.

www.oemelectronics.se | 075 - 242 45 00 | info@oemelectronics.se