Produkterna beställs via ett unikt artikelnummer istället för var för sig.

Flera produkter - ett artikelnummer

Vi hjälper dig att samla dina produkter under ett artikelnummer. Det blir enklare för dig vid beställning och minskar risken för att beställa fel produkt eller antal.

Det är vanligt att våra kunder vill beställa egen uppsättning matchande tillbehör till sina produkter. Detta kan innebära många rader på din order. För att minska antalet artikelnummer och rader vid din beställning hjälper vi dig att slå ihop dina artiklar till ett samlat artikelnummer. Det betyder att du bara behöver ha koll på ett artikelnummer och slipper oroa dig för att beställa fel tillbehör eller antal. Genom att använda ditt artikelnummer får du alltid rätt produkt och rätt antal tillbehör.