KRAFTAUTOMATION

KRAFTAUTOMATION

För dig som är verksam inom elkraft och kraftdistribution kan vi erbjuda ett brett sortiment av produkter som lämpar sig för installation i bland annat kontrollskåp. Vi har sedan många år tillbaka varit leverantör till flertalet aktörer inom kraftautomation. Från våra tillverkare kommer du som kund åt ett brett sortiment av produkter lämpliga för installation i kraftanläggningar.

FÄRRE LEVERANTÖRER - MINDRE TOTALKOSTNAD

Med ett brett utbud av produkter lämpade för kraftautomation blir vi tillsammans med vårt befintliga sortiment ännu starkare som leverantör. Du kan minska antalet leverantörer och administrativa kostnader tillsammans med oss då vi erbjuder ett komplett sortiment av produkter för skåp- och maskinbyggare.

110 V DC

Utöver vitala komponenter som på fabrikatsnivå är hårt specade kan vi visa upp ett brett sortiment av produkter med tekniska specifikationer lämpade för elkraft och kraftdistribution.

Då 110 V DC är det som förekommer främst har vi här valt att samla våra produkter från ledande tillverkare under ett och samma tak, för att du som kund enklare ska kunna navigera dig fram till just den produkt du söker. Våra industrireläer från Comat Releco har använts flitigt under många år tack vare det breda utbudet av kontaktalternativ tillsammans med en stark brytförmåga vid 110 V DC.

Våra kamströmställare från Baco erbjuds med kundunika lösningar från vår förädlingsavdelning som ger dig korta ledtider. Utöver detta har vi flera produkter med rätt specifikationer för kontrollskåp och kontrollpaneler.

"Med ett brett utbud av produkter lämpade för kraftautomation blir vi tillsammans med vårt befintliga sortiment ännu starkare som leverantör."

Klicka på rubrikerna nedan om du vill veta mer om produkterna.

INDUSTRIDATORER

ETHERNET SWITCHAR