Ny partner Pleora Technologies

Ny partner Pleora Technologies

Pleora Technologies är den marknadsledande leverantören av videogränssnitt för system- och kameratillverkare i försvars-, medicin- och automationsindustrin. Företaget grundades 2000 i Kanada och har sedan dess skapat sig ett förtjänstfullt rykte som teknik- och innovationsledande inom videogränssnittsprodukter. Detta genom revolutionerande frame grabbers och inbyggda hårdvaror för videoströmning över Gigabitnätverk (GigE) och videogränssnitt för USB3. Pleora var en av grundarna till GigE Vision®-standarden och bidrar även till GenICam™- och USB3 Vision™-standarderna.

För OEM Automatic innebär samarbetet med Pleora att vi kan erbjuda en ännu mer komplett produktportfölj med lösningar för förbättrad prestanda, tillförlitlighet och skalbarhet för våra kunder.