Fordonskameror från Exolöf finns som trådade system och som trådlösa.

NYHET! FORDONSKAMEROR FRÅN EXOLÖF

Fordonskameror från Exolöf finns som trådade system och som trådlösa. Monitorer finns med eller utan touchscreen och upp till IP68 som tätskydd. För trådlösa system kan kamerorna strömsättas med batteripack för enkel installering.

Exolöfs fordonskameror är utformade för att möta de höga kraven inom fordonsbranschen. Detta är en av våra tillverkare som har ett starkt fokus på att skapa högkvalitativa produkter som är anpassade för krävande miljöer och som kan skräddarsys till varje enskild kund. Med Exolöfs erfarenhet och nära samarbete med globala underleverantörer finns möjlighet att ta fram kundunika lösningar för mobila applikationer.