Nya Mina sidor är här!

Nya Mina sidor är här!

Tillsammans med Miva lanserar vi idag nya Mina sidor med flera förbättrade funktioner. Det är enklare att logga in med hjälp av Mobilt BankID, du kommer åt Mina sidor i din mobil och kan följa din användning av våra tjänster på ett och samma ställe.

Nu ännu enklare att logga in

Nu kan du logga in på Mina sidor med Mobilt BankID. Mina sidor är dina personliga sidor där du bland annat kan se en översikt över dina tjänster, se dina fakturor, göra enklare ärenden och ställa frågor till kundservice.

På Mina sidor kan du nu även följa användningen av den eller de tjänster du har hos oss, enkelt och bekvämt på tider som passar dig. Om du vill minska din förbrukning så finns statistik och rapporter som kan hjälpa dig, något som är bra för både plånboken och miljön.

Vi samarbetar med Miva

Mina sidor är från och med januari 2020 en gemensam service från Miva och Övik Energi där alla tjänster från bolagen samlas på samma ställe. Vårt mål är att det ska förenkla för dig som kund. Sedan tidigare har Miva och Övik Energi ett gemensamt kundinformationssystem som gör att vi kan sänka våra administrationskostnader. Därför är det en naturlig fortsättning att vi nu lanserar ett gemensamt Mina sidor.

Vad är nytt?

• Logga in med Mobilt BankID eller som tidigare med kundnummer och lösenord.
  • Följ användningen av den eller de tjänster du har hos oss och jämför förbrukningen över tid.
  • Två bolag – en inloggning. Dina fakturor, din förbrukning och annan information om dina tjänster hos Övik Energi och Miva nås med samma inloggning.
  • Nytt utseende.

Kom ihåg!

• Eftersom vi samarbetar med Miva kan du se information och rubriker om tjänster hos båda bolagen, även om du är kund enbart hos Miva.
  • Du kan vara trygg med att vi hanterar dina personuppgifter enligt GDPR.