Nya omniarch.se online på Node.js, Vercel, CloudFlare och WordPress

Nya omniarch.se online på Node.js, Vercel, CloudFlare och WordPress

Omniarch - framtidens digitala tillväxtbyrå - släpper i samband med lanseringen en ny varumärkesidentitet även en ny webbplats:

Nya omniarch.se är byggd med Next.js som headless frontend för maximal prestanda och säkerhet samt Vercel CDN för snabb deployment och distribution. Webbplatsen använder CloudFlare Images för on-the-fly bildoptimering och all content-hantering sker via WordPress CMS.

Start Communication svarade för varumärkesidentitet, grafisk profil, webbdesign, bildmanér och foto (Felix Humble). Webbyrån Winter (Stockholm/Åland) fick förtroendet att leverera på webbdesignen och leda den tekniska utvecklingen.

- Tack vare ett mycket gott samarbete med Start Communication har Omniarch fått en visuell identitet som går hand i hand med vår egen utveckling som bolag. Winter tog med avstamp i designen fram en webbplats där alla viktiga delar av vår externa kommunikation ges rätt grad av uppmärksamhet. Vi har tack vare Winter en framtidssäkrad central hubb för kunskapsdelning i våra digitala kanaler, säger Pelle Pettersson, vd och co-founder på Omniarch.