Från årsskiftet går Once Upons fotoböcker att beställa med upp till 150 sidor.

Once Upon lyssnar på kunderna och ökar maxantalet sidor i sina fotoböcker

Den svenskutvecklade fotoboksappen, med kunder över hela världen, ökar på antalet sidor man erbjuder sina kunder att göra i böckerna – så pass mycket som med 50%, vilket gör att man nu kan beställa böcker som är 150 sidor tjocka.

– Det känns verkligen kul att kunna inleda 2022 med den här uppdateringen av vårt erbjudande, säger Linus Westin som jobbar som ekonom på Once Upon. Vi har många trogna kunder som har efterfrågat möjligheten att rymma fler bilder i böckerna så vi hoppas och tror att detta kommer glädja en stor skara, kanske särskilt nu i början av januari när vi ser att många blickar tillbaka på året som var och beställer sina årsböcker.

Förut rymde Once Upons böcker mellan 30-100 sidor, men nu går böckerna alltså beställa med upp till 150 sidor.
– Att göra plats för 50% mer minnen går fint ihop med vår mission; “we make everyone's stories and memories shine”. Nu rymmer våra kunder fler minnen, fler historier, i varje Once Upon-bok helt enkelt, säger Lina Andersson, grundare och VD på Once Upon.

Den nya uppdateringen av Once Upons app finns från årsskiftet tillgänglig att ladda ner via App Store och Google Play.

Kategorier

Appen där du på ett enkelt sätt, direkt i mobilen och lite i taget, kan bygga en fotobok av dina egna bilder. På var sitt håll kan du och dina vänner eller familj skapa en bok tillsammans direkt i appen. Alla får bidra med sina bilder och redigera uppslag live direkt i appen. Böckerna dimper ner i brevlådan efter några dagar.

Antonia Stubbe-Pettersson

Presskontakt +46703043775

It's your story

Väck dina minnen till liv med Once Upon. Lägg till dina favoritfoton i Once Upon-appen eller på webben, berätta dina bästa historier och se hur dem omedelbart förvandlas till en fotobok, designad för att hålla i generationer.

Once Upon Publishing AB
931 32 Skellefteå