Ett fantastiskt uppträdande av ekonomiavdelningen på ONE Nordics stora företagsfest

Twice in a lifetime

För två år sedan höll ONE Nordic årtiondets fest för alla anställda, "Once in a lifetime" på Elmia i Jönköping. Som namnet antyder skulle den bara ha firats en gång. Men, som ni kan läsa i rubriken, kunde de inte hålla sig till en gång utan har nu firat årtiondets fest två gånger. Twice in a lifetime hölls återigen i Jönköping fredagen den 15 september. Runt tusen av ONE Nordics totalt 1500 anställda hade bussats, bilat, tagit tåget och cyklat till eventet på Elmia konferenscenter. Ett logistisk experiment bara det, då ONE Nordic är utspridda runt om i hela Sverige från Jokkmokk i norr till Tomelilla i söder.

Anders Jansson var konferencier, ONE Nordics VD Jonas Arvidsson stod för både underhållning och mer seriösa framträdanden.
De hade en kör bestående av anställda, fantastiska uppträdanden av ledningsgruppen och härliga talare från alla delar av organisationen.

Temat för årets event var Disco, men inspiration från Studio 54. Och bäst var så klart FESTEN! Disco till småtimmarna där de anställda kunde visade upp sina snyggaste moves.

ONE Nordic vill tacka alla som var med och gjorde årtiondets andra baluns till en härlig, varm och totalt njutbar upplevelse.

Nedan kan du se filmen från festen. ONE Nordic kommer även posta bilder och filmer från festen på sin Instagram löpande under hösten för att lysa upp när sensommaren övergått till vanligt Svenskt höstrusk.

ONE Nordic (@onenordic) • Foton och videor på Instagram

Bolaget ägs av Eleda Group.

ONE Nordic har cirka 1 600 medarbetare och omsätter ca 3 miljarder SEK. Huvudkontoret ligger i Malmö.

ONE Nordic utvecklar Sveriges energiinfrastruktur. Vi bygger, planerar och utformar framtidens hållbara energisamhälle tillsammans med våra kunder. Kort och gott kan man säga att vi ser till att energin når befolkningen och industrin, nu och i framtiden.

Våra kunder är energiproducenter, energidistributörer och energianvändare. Vi har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. Vi arbetar med de största aktörerna i branschen och tillsammans utvecklar vi högteknologiska och hållbara energisystem.