Välkänd duo förstärker OnePartnerGroup i Halland.

OnePartnerGroup Halland AB kommer nu med glädjande besked då de har stärkt upp teamet rejält i form av två tunga profiler inom branschen, Niclas Arheden och Robin Larsson. Niclas har sex års erfarenhet inom rekrytering och bemanning på tjänstemannasidan och kommer senast från en roll som affärsområdeschef och kontorschef. Även Robin har flera års erfarenhet av branschen, bland annat har han tidigare arbetat som affärsområdeschef för bemanningen hos OnePartnerGroup i Göteborg.

Tillsammans med kontorets redan välkända stjärna Alfred Larsson kommer de vara en trygg och stabil partner att vända sig till i frågor rörande rekrytering, bemanning och för dig som är jobbsökande.

- Halland är en viktig marknad för oss och det känns riktigt bra att vi nu förstärker ytterligare med två personer med kännedom om den lokala marknaden. Det är viktigt för oss att vara lokala och vi brinner för våra konsulter, kunder och kandidater. Med Robin, Niclas och Alfred har vi den lokala kännedomen, med en stark koncern i ryggen när det behövs, säger Jaana Fransson, Verksamhetschef GGVV & Halland.

Söker du eller ditt företag personal? Söker du själv kanske jobb eller känner någon som letar? Vi tror på Hallands näringsliv och på företagen som sysselsätter invånarna och bygger vårt lokala samhälle. Med en gedigen erfarenhet inom såväl kollektiv- som tjänstemannabemanning och rekrytering, hjälper vi till att sy ihop rätt lösning som passar den arbetssökande eller ditt företags behov. Tveka inte att höra av er om ni har frågor eller behöver komma i kontakt med oss. Som er lokalaste samarbetspartner finns vi här för er!

Kontaktuppgifter:

Niclas Arheden: Affärsområdeschef Tjänstemän:
Niclas.Arheden@onepartnergroup.se,  0734255237

Robin Larsson: Affärsområdeschef Yrkesarbetare