Niclas Gustafsson förstärker OnePartnerGroups entreprenadlösningar

Rekryteringen av Niclas Gustafsson innebär en tydlig satsning inom personalentreprenader av rekrytering- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup som ser ett fortsatt stort behov av helhetslösningar inom bemanning på den svenska marknaden.

Med bred kompetens från bland annat bemannings- och logistikbranschen tillför Niclas stor erfarenhet kring de frågor han nu ansvarar för. Niclas Gustafsson kommer senast från rollen som Chef för bemanning inom PostNord Sverige AB. Innan dess har Niclas haft ett antal sälj- och tillväxtorienterade roller inom bemanningsbranschen.

– Jag tilltalas av den lokala inriktning som OnePartnerGroup satsat på och tror att det är rätt väg att gå med att erbjuda kundunika lösningar, säger Niclas Gustafsson. Jag är övertygad om att det erbjudande som OnePartnerGroup jobbat fram kommer att ge våra kunder bra förutsättningar för goda samarbeten, säger Niclas Gustafsson.

- Vi är mycket glada över att få med oss Niclas i vårt lag. Med Niclas i koncernen kan vi vässa vårt erbjudande ytterligare inom personalentreprenader och bli en ännu starkare strategisk helhetspartner på marknaden, säger Stefan Alvarsson, koncern-VD på OnePartnerGroup.

Niclas tillträdde sin tjänst i augusti och har nu påbörjat sitt arbete med att lära känna bolaget och dess möjligheter.