OnePartnerGroup i Östergötland förstärker med erfaren lokalprofil

Stefan Johansson som har många års erfarenhet av rekrytering förstärker nu OnePartnerGroup i Östergötland. Det ska få det redan expansiva företaget att ta nästa steg.

– Jag trivs i miljöer där det existerar ”nybyggaranda” och det känner jag verkligen att det gör här. Det gör det väldigt roligt att komma in i OnePartnerGroups organisation. Jag hoppas kunna bidra till att vi växer ännu mer, säger Stefan Johansson.

Stefan Johansson har jobbat i ett flertal ledande befattningar i en rad företag, främst i Östergötland. Han har bland annat varit personalchef, vd och försäljningschef. Första tjänsten inom rekrytering hade han redan 1989. Senast kommer han från att ha drivit egen konsultverksamhet inom rekrytering och HR.

– Min erfarenhet har gett mig ett stort kontaktnät i hela regionen men även i angränsande län. Dessa kontakter hoppas jag kunna dra nytta av i min nya roll, säger Stefan Johansson.

I sin nya roll som senior rekryteringskonsult arbetar Stefan Johansson med rekrytering på tjänstemannasidan. Rekryteringsprocesser i affärsområdet för tjänstemannasidan kan innefatta befattningar som vd, projektledare, ekonomichefer och liknande.

– Stefan har ett väldigt gott rykte i branschen och besitter en stor yrkesskicklighet. När vi fick möjligheten att träffa honom kände vi att hans personlighet, värdegrund och drivkraft ligger helt i linje med vad OnePartnerGroup står för. Vi är väldigt glada att Stefan vill vara med och bidra till vår framtida tillväxt, säger Julia Hermansson, affärsområdeschef tjänstemän.

Stefan började sin tjänst den första november och utgår från OnePartnerGroup Östergötlands kontor i Linköping. I Östergötland har OnePartnerGroup kontor i Mjölby, Motala, Linköping och Norrköping.

• expansion

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 46 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?