​Komplett molnbaserad kassalösning för småföretagare

​Komplett molnbaserad kassalösning för småföretagare

Linköpingsföretaget Onslip har snabbt blivit en viktig aktör på den svenska marknaden för framtidens betallösningar. Onslips kortterminaler lanserades så sent som i januari 2012. Nu utökas utbudet med en komplett molnbaserad betal- och kassalösning – Onslip 360.

– Vi skippar krångel och onödiga kostnader genom att erbjuda företag att enkelt hyra vår kassalösning. Med Onslip blir kassa och kortterminal en tjänst och kunderna slipper binda kapital i dyr hårdvara, säger Daniel Rasmussen, vd på Onslip.

Onslips kassalösning Onslip360 inkluderar allt från molnbaserad kassaregister, skatteverkets ”svarta låda” och blixtsnabba kortterminaler till skrivare, och klarar alla skatteverkets nya krav.

Onslip upplevde en stark tillväxt under 2013 då intäkterna fördubblades samtidigt som man nådde ett positivt resultat. Onslips framgång bygger till stor del på grundarnas breda erfarenhet med över 30 års erfarenhet av restaurang, kafé, och bar kombinerat med över 20 års erfarenhet av att utveckla och driva avancerade Internettjänster. Den erfarenheten kommer till stor nytta i Onslips fokus på att utveckla nya innovativa lösningar som förbättrar och förenklar vardagen för landets småföretagare - Onslip – Your Business more successful we make!

Se länk för Onslips kundcase: https://www.youtube.com/watch?v=qNXCGM44OC4

För mer information, kontakta;

Daniel Rasmussen, verkställande direktör, Onslip AB
Telefon; + 46 73 805 1227, E-post; daniel.rasmussen@onslip.com

Kenth Ericson, styrelseordförande, Onslip AB
Telefon; + 46 70 644 43 70, E-post; kenth.ericson@telia.com

Ämnen

Onslip är en uppstickare inom betallösningar med fokus på småföretag och deras utmaningar. Bolagets framgång bygger på prisvärda lösningar som inte bara hjälper kunderna att ta betalt utan också ökar deras försäljning. Med Onslip får restauranger, frisörer och butiker på gågatan e-handel, marknadsföring, och kundlojalitet på köpet. Bolaget hanterar idag närmare 15 miljoner köptillfällen värda över 4 miljarder SEK årligen.

Dennis Safian

Presskontakt Digital marknadsansvarig 0725888872 LinkedIn

Relaterat innehåll

Onslips plattform har verktygen som krögare behöver för att förändra sättet som branschen jobbar idag och i framtiden!

Tillsammans med våra kunder och partners arbetar vi obevekligt med att utöka vår digitala plattform som hjälper restauranger att effektivisera sin dagliga verksamhet och möta sina gästers digitala förväntningar.

Onslip Cloud AB