Gå direkt till innehåll
Onslips prisbelönade molnbaserade kassalösning nu också tillgänglig via Handelsbanken

Pressmeddelande -

Uppstickarföretaget Onslip, som utvecklar framtidens betallösningar, har nu inlett samarbete med Handelsbanken. Detta innebär att Handelsbankens företagskunder har möjlighet att hyra en komplett molnbaserad kassalösning, med allt från kortläsare till kassaregister, i ett paket.

– Onslip gör livet för småföretagare enklare och smartare genom sin molnbaserade plattform för betallösningar – Onslip 360, säger Daniel Rasmussen, vd på Onslip.

Linköpingsföretaget Onslip har snabbt blivit en viktig aktör på den svenska marknaden för framtidens betallösningar. Onslips lanserade sina kortterminaler under 2012. Våren 2014 lanserades Onslip 360, en komplett molnbaserad betal- och kassalösning, som raskt blivit en succé på marknaden.

Behovet av enklare, smartare, och mer prisvärda betal- och kassalösningar för småföretagare är mycket stort. Med Onslip slipper våra kunder krångel och onödiga kostnader genom att hyra hela kassalösningen i ett paket. Kunderna slipper binda kapital i dyr hårdvara och får en framtidssäker lösning som kan växa med kundens behov, säger Daniel Rasmussen, vd på Onslip.

Onslips kassalösning Onslip360 inkluderar allt från molnbaserade kassaregister med kontrollenhet för skatteverket till blixtsnabba kortterminaler, lösningen uppfyller skatteverkets alla krav.

Onslip expanderar nu kraftig, och har en stark tillväxt, från 2012 till 2013 fördubblades intäkterna, samtidigt som man nådde ett positivt resultat. Onslips framgång bygger till stor del på grundarnas breda erfarenhet med över 30 års erfarenhet av restaurang, kafé, och barverksamhet kombinerat med över 20 års erfarenhet av att utveckla och driva avancerade Internettjänster. Den erfarenheten kommer till stor nytta i Onslips fokus på att utveckla nya innovativa lösningar som förbättrar och förenklar vardagen för landets småföretagare. – Onslip , Your Business more successful we make!

För mer information, kontakta;

Daniel Rasmussen, verkställande direktör, Onslip AB

Telefon; + 46 500 600 111, E-post; daniel.rasmussen@onslip.com

Ämnen

Onslip är en uppstickare inom betallösningar med fokus på småföretag och deras utmaningar. Bolagets framgång bygger på prisvärda lösningar som inte bara hjälper kunderna att ta betalt utan också ökar deras försäljning. Med Onslip får restauranger, frisörer och butiker på gågatan e-handel, marknadsföring, och kundlojalitet på köpet. Bolaget hanterar idag närmare 15 miljoner köptillfällen värda över 4 miljarder SEK årligen.

Dennis Safian

Presskontakt Digital marknadsansvarig 0725888872 LinkedIn

Relaterat innehåll

Onslips plattform har verktygen som krögare behöver för att förändra sättet som branschen jobbar idag och i framtiden!

Tillsammans med våra kunder och partners arbetar vi obevekligt med att utöka vår digitala plattform som hjälper restauranger att effektivisera sin dagliga verksamhet och möta sina gästers digitala förväntningar.

Onslip Cloud AB