Goes 650iS - En riktig arbetshäst

I samband med MC-mässan i januari 2015 presenteras en rad nyheter från Franska Goes. Bland annat Nya Goes 650iS, efterföljare till succemaskinen 725iS Crossover. Goes 650iS High Output är en ren arbetsmaskin byggd för att ta dig fram utan problem.

Efterföljaren till succemaskinen G725iS Crossover, Goes 650iS High Output är en ren arbetsmaskin byggd för att ta dig dit du behöver. Maskinen är väl anpassad för körning i skogen med oömma stålfälgar, frontbumper, lastrack både fram och bak, extra förstärkt och förlängd draganordning samt vinsch fram. Den björnstarka bränsleinsprutade motorn i kombination med extra mjuk variatordrift ger dig grepp och kraft under alla förhållanden. Självklart utrustad med både lågväxel och riktig fyrhjulsdrift samt manuellt inkopplingsbar differentialspärr fram.

- Kvalitetskänslan i den här maskinen är oslagbar, säger Lars Harlin, VD på Dealy Sweden AB.

Goes 650iS High Output är svart med genomfärgad plast.

Om Goes
Franska Goes är en av Sveriges absolut mest sålda fyrhjulingsmärken. Pålitlighet, kvalitet, 3 års garanti, pris och servicenät är vad som gör att allt fler svenskar kör Goes. Vi som är generalagent och förser alla butiker och verkstäder med fordon, tillbehör och reservdelar finns i Uppsala. Vårt lager av reservdelar och tillbehör finns i Västerås. Vi har varit verksamma sedan 1964. Våra återförsäljare och serviceverkstäder finns över hela Sverige på fler än 80 platser.

I vårt breda utbud av modeller finns det en fyrhjuling för varje tillfälle!
Läs mer om Goes olika maskiner på www.goessverige.se

• arbetsmaskin
  • 650is
  • fyrhjuling
  • goes
  • atv

Hos Dealy Sweden AB hittar du en mängd roliga, prisvärda och nyttiga ”måste ha” produkter. Vi har på kort tid etablerat oss som en av Sveriges absolut största generalagenter inom bland annat fyrhjulingar. Men vi har också snöslungor, ATV tillbehör, mopedbilar, aluminiumbåtar och mycket annat spännande. Våra återförsäljare finns till ditt förfogande över hela Sverige. Där kan du se, provköra och få den hjälp du behöver både före och efter ett köp.

Lars Harlin

Presskontakt VD Dealy Sweden AB 018-17 05 90