Delta som partner eller sponsor under Open House Stockholm 2019

Nu söker vi samarbeten inför festivalen den 4-6 oktober 2019. Delta som partner eller sponsor och stötta oss med vår passion för arkitektur, design, samhällsbyggande och samhällsengagemang. Genom Open House förknippas ni med god arkitektur och stadsbyggnad och får möjlighet att utöka er kontaktyta mot staden och invånarna. På så sätt skapar vi tillsammans ökat intresse för arkitektur och stadsutveckling.

Under Open House Stockholm kommer allmänheten att bjudas in till föreläsningar och guidade visningar av unika byggnader, objekt, platser och stadsdelar utan avgifter.

Festivalen syftar till att involvera allmänheten i stadens utveckling och stimulera intresset för arkitektur, design och samhällsbyggande.

För att uppnå detta behöver vi ekonomiskt stöd men också stöd genom frivilligt arbete av organisationer som delar vår passion för kvalitet inom arkitektur, design, samhällsbyggande och samhällsengagemang.

Partners och sponsorer har förtur till utställningarna under Open House Stockholms helg, ett utmärkt varumärke i våra samhällsengagemangsplattformar och kan engagera sig i ett meningsfullt företagsansvar med en av Stockholms mest besökta arkitektoniska händelser.

Genom Open House kommer ni att:

• förknippas med god arkitektur och stadsbyggnad
  • kunna visa era bästa objekt för allmänhetem
  • utöka er kontaktyta mot staden och invånarna
  • kunna skapa nya utvecklingsmöjligheter
  • öka sektorns attraktivitet t.ex som arbetsgivare
  • skapa intresse för arkitektur och inredning

Joanna Messmer

Presskontakt Projektchef 070-090 59 72 LinkedIn
Ellen Norman

Välkommen till Open House Stockholm!

Allmänheten bjuds in till gratis guidade visningar av stadens mest unika och spännande byggnader och platser. Open House Stockholm arrangeras den 4-6 oktober 2024.

Festivalen syftar till att involvera allmänheten i stadens utveckling och stimulera intresset för arkitektur och samhällsbyggande.

Festivalen arrangeras av den ideella föreningen Open House Stockholm.

Open House Stockholm är en del av det globala nätverket Open House Worldwide. Föreningarna Samhällsbyggarna, Samhällsbyggnadslänken, Stockholms Arkitektförening och Stockholms Byggnadsförening är grundare av Open House Stockholm.