Upphandlingsverktyget TendSign i 3 nivåer

Visma TendSign, känt och uppskattat inköpssystem för svenska offentliga upphandlare, finns nu i tre nivåer med olika funktioner. Du väljer om du vill ha ett upphandlingssystem för hela processen eller delar av den.

Visma TendSign kan utvecklas och uppgraderas efter dina behov och integreras med flera ledande affärssystem. Du har alltså alla möjligheter att skapa just det verktyg som är mest effektivt för ditt arbete.

PRO: Elektronisk upphandling med elektroniska formulär och automatisk utvärdering. Visma TendSign Pro innehåller alla möjligheter. Du jobbar i en tydlig process med behörighetsstyrning. Här kan du skapa helt elektroniska förfrågningsunderlag, tidsplanera hela processen, hantera och publicera frågor och svar, samt utforma och distribuera tilldelningsbeslut. Leverantörerna svarar i elektroniska formulär och du kan hantera automatisk utvärdering direkt vid anbudsöppningen; enkelt, säkert och effektivt för alla.

PLUS: Upphandlingsverktyg med elektronisk anbudsgivning via bifogade dokument. Visma TendSign Plus ger dig möjligheten att jobba i en tydlig process med behörighetsstyrning, tidsplanering och bifogade filer. Här kan du även hantera och publicera frågor och svar, samt utforma och distribuera tilldelningsbeslut. Anbudsgivning sker elektroniskt via att leverantörerna bifogar dokument.

BASIC: Annonseringsverktyg med enkel tidsplanering och möjlighet att bifoga filer. Visma TendSign Basic är ett enklare verktyg med integrerad annonspublicering. På denna nivå kan du också bifoga filer som leverantörerna får tillgång till.

Visma TendSign har ett antal moduler som du kan köpa till:
Avtalshantering och avtalskatalog • Direktupphandling • Upphandlingsbibliotek • Rättsfallsbibliotek • Kreditbevakning • Enkät • E-auktion • Återspegling av aktuella upphandlingar

Läs mer om Visma TendSign, upphandlingsverktyget

• inköpssystem
  • e-upphandling
  • upphandlingsstöd
  • upphandlingsverktyg
  • upphandlingssystem

Om företaget
Visma Opic är sedan 1999 expert på upphandling och affärsrelationer mellan offentliga köpare och deras leverantörer. Opic bevakar och informerar om aktuella upphandlingar och arkiverar avslutade affärer.
Visma Opic utbildar både nybörjare och proffs i upphandling och utvecklar företagens anbuds- och upphandlingsprocesser.
I verktyget Visma TendSign skapar upphandlaren förfrågningsunderlag, annonserar, tar in elektroniska anbud, utvärderar och följer upp affären.

Bevaka upphandlingar - prova gratis 14 dagar, klicka här!

www.opic.com

Thor Balkhed