Innesäljare inom elbilsladdning sökes till Norrköping!

I din roll som innesäljare hos ScaleUp-bolaget Opigo kommer du att erbjudas ett högt tempo, utvecklande arbetsuppgifter och spännande utmaningar. Vi tror att du som kommer axla rollen är en ambitiös person som älskar försäljning och affärsutveckling.

Tjänsten

Du kommer ha ett stort ansvar inom företaget för den rena tjänsteförsäljningen över hela landet. Arbetet består av att bearbeta nya kunder som äger laddstationer utan drift- och debiteringstjänst idag likväl som att finna potentiella samarbetspartners som kan erbjuda vår tjänst EVcore. Samarbetspartners kan vara allt från installatörer, fastighetsägare eller andra operatörer som saknar en drift- och debiteringslösning till sina kunder.

Din tjänst kommer också att innebära:

• Ta fram och följa upp offerter och kundavtal.
  • Aktivt arbeta med marknadsföring, såsom att medverka på mässor och event.
  • Hålla presentationer för föreningar och företag om elbilsladdning och dess fördelar.
  • Samarbeta tätt med våra tekniska projektledare för att genomföra applicering av tjänst på laddstationer.
  • Bidra med innovation och kreativitet till Opigos fortsätta expansion i regionen och nationellt.

Vi söker dig:

• Har erfarenhet inom försäljning. Teknisk bakgrund är meriterande.
  • Innehar ett genuint tekniskt intresse.
  • Är social och har lätt för att etablera nya kontakter och nätverk. Vi tror också att du är duktig på att lära ut och förklara komplexa lösningar.
  • Är van vid självständigt arbete och duktig på att ta egna initiativ.
  • Framför allt är det viktigaste att du vill vara med på en tillväxtresa inom elbilsladdning och bidra till bolagets fortsatta framgång!

Du erhåller:

• En flexibel tjänst i en ScaleUp där du ges möjlighet att påverka din tjänst och företagets fortsatta utveckling i en snabbt växande bransch.
  • En arbetsplats med stark laganda och innovativa arbetssätt. Där en rolig, personlig och god arbetskultur står i fokus.
  • En tjänst på Sveriges roligaste arbetsplats!

Vilka är Opigo?

Vi är en av Sveriges största oberoende laddoperatörer inom elbilsladdning. Vi hjälper våra kunder med hela processen. Från projektering och behovsanalys till installation, drift och betaltjänster samt övervakning. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och andra samarbetspartners och oavsett kundgrupp värdesätter vi alltid en nära och personlig kontakt genom hela projektets gång.

Med vår egenutvecklade mjukvara EVcore är vi med och driver utvecklingen av elbilsladdningen i Sverige. EVcore-appen är nedladdningsbar via APP Store och Google Play.

Vi är idag 20st+ drivna och prestigelösa medarbetare och har mer än 6 000st laddplatser installerade och uppkopplade. Vi är verksamma i hela Sverige och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Norrköping, Enköping och Örebro.

Allmän information:

Denna rekrytering sker löpande och för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert på: 010-5859082 / robert@opigo.se

Låter tjänsten intressant utan funderingar?

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till: robert@opigo.se