Project Manager inom Elbilsladdning sökes i Norrköping

Elbilsladdning och laddinfrastrukturen växer i en rasande fart både i
Sverige och globalt. Vi på Opigo är med på denna resa och förser
våra framåtsträvande kunder med att etablera bekymmersfri elbilsladdning. För att fortsätta denna tillväxtresa behöver vi stärka upp teamet med en Project Manager till vårt Norrköpingskontor.

I din roll som Project Manager kommer du att arbeta varierat med många kontaktytor. Du kommer att arbeta tätt med Opigos säljare, supporttekniker, kunder och underentreprenörer. I tjänsten ingår att självständigt planera och driva nya ladd-projekt, underhålla befintliga anläggningar samt hantera supportärenden som kan uppstå. Vi tror du kommer vara lyhörd gentemot våra kunder och deras behov och även driva merförsäljningen till våra redan etablerade projekt. Som det Scale up-bolag Opigo är kommer du vara behjälplig vid alla utmaningar som kan tänkas uppstå. Med engagemang, kreativitet och lagarbete kommer vi tillsammans kunna tackla framtidens utmaningar. Kom och var med på vår tillväxtresa!

Tjänsten innebär:

Projektledning och ansvar för hela projekt från tidsplanering till kvalité och arbetsmiljö. Du kommer planera, strukturera och organisera projekten som vi erhåller vilket innebär att du kommer:

• Ha kontakt med kunder, underentreprenörer och samarbetspartners.
  • Finna installatörer och sköta upphandlingar.
  • Hantera kalkyl- och offertarbete.
  • Ansvara för materialinköp till projekt.
  • Samordna projektet för underleverantörer.
  • Samarbeta tätt med säljare, supporttekniker och kunder.
  • Driva merförsäljning gentemot etablerade kunder.

Vi söker dig som:

• Har utbildning inom elteknik, har några års erfarenhet inom el-entreprenader eller som har bakgrund som elektriker.
  • Arbetar organiserat och strukturerat för att uppnå högsta möjliga leverans för våra kunder.
  • Är en utåtriktad, driven och kreativ person som uppskattar många kontaktytor och gillar att arbeta självständigt för att driva arbetet framåt.
  • Har affärstänk och är lyhörd gentemot våra kunder samt innehar ett resultat- och serviceinriktat arbetssätt.
  • Vill vara med på en tillväxtresa inom elbilladdning och bidra till bolagets fortsatta framgång. Här ges du en möjlighet att få vara med och påverka Opigos fortsatta arbete och tillväxt.

Du erhåller:

• En flexibel tjänst i en Scale up där du ges möjlighet att påverka din tjänst och företagets fortsatta utveckling i en snabbt växande bransch med stort miljötänk.
  • En arbetsplats med stark laganda och innovativa arbetssätt. Där en rolig, personlig och god arbetskultur står i fokus.
  • En tjänst på Sveriges roligaste arbetsplats!

Vilka är Opigo?

Vi är en av Sveriges största oberoende laddoperatörer inom elbilsladdning. Vi hjälper våra kunder med hela processen. Från projektering och behovsanalys till installation, betaltjänster och övervakning. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och andra samarbetspartners och oavsett kundgrupp värdesätter vi alltid en nära och personlig kontakt genom hela projektets gång.

Med vår egenutvecklade mjukvara EVcore är vi med och driver utvecklingen av elbilsladdningen i Sverige. EVcore appen är nedladdningsbar via APP Store och Google Play.

Vi är idag 20st+ drivna och prestigelösa medarbetare och har mer än 6 000st laddplatser installerade och uppkopplade. Vi är verksamma i hela Sverige och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Norrköping, Enköping och Örebro.

Allmän information:

Denna rekrytering sker löpande och för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Andersson robert@opigo.se , 010-58 89 082

Låter tjänsten intressant utan funderingar?

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till: robert@opigo.se