Idag öppnar vi i Norrköping!

Idag öppnar vi i Norrköping!

Idag kl. 09.00 öppnar vi vår helt nya besiktningsstation på Koppargatan 6 i Norrköping.

På vår nya anläggning kommer du att kunna besikta din lätta personbil, lätta lastbil och lätta husbil. Alla våra besiktningsstationer erbjuder även slippa vänta-garantier för att du ska kunna få en tid för besiktning när det passar dig. Behöver du t.ex. göra en efterkontroll på din bil kan du komma till oss, vi garanterar en tid inom 20 minuter, och skulle du få vänta längre bjuder vi på halva avgiften för efterkontrollen.

Öppningserbjudande: Besikta din lätta personbil för endast 295 kronor (priset gäller även drive-in). Boka besiktning enkelt på webben eller sväng förbi oss på drive-in.

Välkomna!