Följ oss på Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.

Följ oss på Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.

Gör ditt fordonsägande enklare genom att följa Opus Bilprovning via sociala media och vår nya app.

Vi jobbar ständigt på att bli bättre genom att utveckla nya tjänster för fordonsägare och se till att vi kommunicerar via de kanaler som våra kunder använder så att ni får information om allt som vi lanserar utan att behöva leta runt efter informationen. Det ska vara enkelt att få de senaste nyheterna från oss.

Facebook, LinkedIn och Twitter kan ni lägga till vår sida så får ni uppdateringar direkt där. Kom ihåg att klicka "Få aviseringar" på Facebook så att ni ser allt vi postar. Bland annat så upplyser vi om särskilda evenemang och öppettider på olika stationer.

Den som gillar att få alla sina nyheter samlade på ett ställe använder sig förstås av Mynewsdesk. Där får ni direkt tillgång till våra pressmeddelanden, nyheter och blogginlägg.

Nu finns vi även på YouTube. Här kan ni hitta information om bokning av besiktningar och mer information om våra övriga tjänster kommer senare. Prenumerera på våra inlägg så att ni inte missar något.

Förutom information om våra tjänster, öppettider och nyheter inom företaget ger vi information kring hur man kan förenkla och förbättra sitt fordonsägande. Allt från tips kring hur man kör mer ekonomiskt och miljövänligt till hur man på ett säkert sätt sköter om sitt fordon är sånt som vi skriver om. Matnyttiga tips för att ditt fordon ska hålla längre och fungera felfritt.

Vi vill också slå ett extra slag för vår nya app som vi nyligen lanserat. Den finns tillgänglig både för Android-enheter via Google Play och iOS via App Store. I appen hittar ni funktioner såsom ett digitalt köpeavtal/kvitto som är praktiskt att använda när man köper/säljer en bil. Om ni råkar ut för en viltolycka har appen enkla och direkta funktioner för att rapportera och geografiskt märka ut olycksplatsen så att viltskyddet kan rycka ut och hjälpa till. Även för andra olyckor finns samma typ av funktion tillgänglig.

Vi har också byggt in påminnelsefunktion för besiktning så att ni kommer ihåg att boka besiktningen i tid, information om vilka fordon ni får framföra med era körkortsbehörigheter och även lagt in några roliga lekar och spel för hela familjen. Den som har rest långt med barn någon gång vet att det kan rädda en långresa.

Om ni har några tips eller förslag på hur appen skulle kunna förbättras tar vi mer än gärna emot dessa genom att skriva en recension efter att ni laddat ner och testat den.