Nu expanderar Opus Bilprovning i Gävle!

Nu expanderar Opus Bilprovning i Gävle!

Sommaren 2015 öppnar Opus Bilprovning ytterligare en besiktningsstation i Gävle. Den nya stationen som blir etablerad vid Ersbo kommer att erbjuda kontrollbesiktningar för både lätta och tunga fordon.

Lena Danielsson, affärsområdeschef på Opus Bilprovning:
”Vi har sedan tidigare en bra etablering i Gävle, men det har saknats en besiktningsstation för de kunder som vill besikta husvagnar, släpvagnar och tunga fordon. Den nya anläggningen som kommer att ligga i anslutning till både E4 och E16 blir ett perfekt komplement till vår nuvarande station på Strömsbrovägen 22, då vi kommer kunna erbjuda bättre tillgänglighet och service till alla våra kunder i Gävleborg.”