Opus Bilprovning i Akalla

Opus Bilprovning i Akalla

Ett meddelande till gamla och nya kunder om att vi har flyttat in i nya fräscha lokaler. Adressen är den samma, men mycket lättare att hitta till oss då vi ligger efter vägen vid Upplands Motors Nya Däckhotell.

Platschefen Tobias Johanssons kommentar;

”Detta är verkligen ett lyft för våra kunder och medarbetare och utstrålar kvalitet! Alla kunder har möjlighet att följa kontrollbesiktningen på nära håll och det är en personlig och välkomnande känsla som vi levererar. Det är precis så vi och våra kunder vill ha det.”

Regioner

Opus Bilprovning erbjuder kontrollbesiktning av alla slags fordon samt registreringsbesiktningar och en rad tilläggstjänster för tryggt och ekonomiskt fordonsägande. Vårt stationsnät omfattar 70 besiktningsstationer runt om i landet. www.opusbilprovning.se