Opus Bilprovning i samarbete med LO Mervärde

Opus Bilprovning i samarbete med LO Mervärde

Opus Bilprovning och LO Mervärde ingår ett samarbete som ger medlemmar i förbund anslutna till LO Mervärde förmånliga erbjudanden hos Opus Bilprovning. Samarbetet träder i kraft den 1 november 2016 och omfattar Opus Bilprovnings samtliga besiktningsstationer i Sverige.

Genom samarbetet får medlemmen via LO Mervärde rabatt vid kontrollbesiktning av sina privatägda fordon; personbil, lastbil, släpvagn, motorcykel, husvagn och husbil.

- Vi är glada över att kunna ge medlemmar i förbund anslutna till LO Mervärde ett förmånligt erbjudande avseende den årliga kontrollbesiktningen, säger Tord Fornander, Vice VD / Produktionschef på Opus Bilprovning.

LO Mervärde är ett samarbete mellan 12 LO-förbund vars syfte är att förse medlemmarna med förmåner av olika slag för att ge besparingar och stärka medlemskapets värde utöver de kärnfackliga frågorna.