Part söker en ny stjärna till ekonomiavdelningen!

Lön- och ekonomiassistent till Part Group

Som lön- och ekonomiassistent på Part Group kommer du jobba med olika arbetsuppgifter inom området ekonomi och lön.

I arbetsuppgifterna ingår att

• Bereda löner tillsammans med Löneansvarig.
  • Färdigställa lönespecifikationer
  • Kontakt med olika myndigheter
  • Utfärda anställningsavtal och arbetsgivarintyg.
  • Schemaändringar och personaladministration
  • Löpande bokföring
  • Kontering
  • Fakturering

Din profil/Vem söker vi:

Vi söker dig som har ett intresse av att jobba med löner och siffor. Du är flexibel och kan lätt växla mellan arbetsuppgifter samt trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vi ser att du är strukturerad, noggrann och trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Då tjänsten innebär mycket kontakt med både chefer och anställda så är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga, men även hög integritet. Eftersom att tjänsten innebär kontakt med olika myndigheter och anställda av olika nationaliteter så behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska.

Meriterande:

• Arbetserfarenhet och/eller relevant utbildning inom lön, ekonomi eller administration
  • Erfarenhet av Visma Agda PS

Tycker du det här låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan.

Sista ansökningsdag: 2022-04-30

Tillträde: Augusti 2022 eller enl. överenskommelse.

Placering: Kalix

Arbetstider: Dagtid med möjligheter till flex

Omfattning: Heltid

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.

Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.

Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser

Skicka din ansökan till: ansokan@partgroup.se , märk den med ”Lön- och ekonomiassistent”

Vid frågor kontakta Redovisningschef: Pernilla Åström, pernilla.astrom@partab.nu