Är du vår nya möbelmontör? Kontakta oss idag!

Möbelmontör sökes till Space

Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning för nyproduktion. I din roll som montör hos oss kommer du att jobba i en industriell miljö med att sätta ihop olika typer av möbler. Då det i tjänsten förekommer kontakt med kunder, både företag och privatpersoner är det viktigt att du är serviceinriktad och har ett stort kundfokus.

Kvalifikationer:

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en positiv attityd, är energifylld och flexibel. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp.

Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg är ett krav. Meriterande är grundläggande datorkunskaper, att vara serviceinriktad, initiativrik, självständig, positiv och utåtriktad.

Låter tjänsten intressant? Tveka inte att kontakta oss för frågor. Sök gärna omgående - intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.

Sista ansökningsdag: 2022-08-30

Tillträde: Enligt överenskommelse

Placering: Kalix

Arbetstider: Dagtid

Omfattning: Heltid, med inledande provanställning i 6 månader.

Frågor om tjänsten besvaras av Produktionschef Olov Johansson 070 397 3755

Ansökan skickas till olov.johansson@space.nu. Märk ansökan med "Montör".

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.

Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.

Om företaget:

Space Interior Sverige AB ingår i företagsgruppen PartGroup tillsammans med Part Construction AB, PreBad AB, Isolamin Sweden AB, Altor Industrie, PCS Modulsystem AB och Part Systems.

#space #modulkök #köksmoduler #kök #badrumsmöbler #partgroup #madetomeasure #kalix #nyproduktion #projektanpassat #kundanpassat #design #plugandplay #hotellinredning