Vill du bli vår kollega som konstruktör?

PreBad söker konstruktör

Om tjänsten:

Som konstruktör hos oss kommer du att ingå i ett team av medarbetare med olika typer av arbetsuppgifter. Du kommer att rita badrum inför renovering samt ta del av utvecklingen av vår konstruktion. Det innebär bland annat planering, uppmätning av varje enskilt rum, val av inredning, inköp, konfigurering av kassetten samt uppritning av rummen i 3d. Du kommer att ingå i PreBads team i Gävle, men möjlighet finns att arbeta på våra kontor i Arlanda, Örnsköldsvik, Luleå eller Kalix finns också alternativt arbete på distans.

För att trivas i rollen som konstruktör hos oss bör du ha ett intresse av att rita och presentera lösningsförslag i 3d program. Du har ett professionellt och trevligt bemötande gentemot andra och tycker om ansvar och struktur. Du är trygg i dig själv och stimuleras av samarbete med duktiga och drivna kollegor.

Din profil/Vem söker vi:

Vi söker dig som är noggrann och har förmåga till att se till helheten. Du ska klara av att arbeta självständigt liksom i grupp. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och kreativ med ett strukturerat arbetssätt. Du har god samarbetsförmåga, bra kommunikativ förmåga och är engagerad. Är du också en glad och lättsam person med viljan att utvecklas och leverera fina resultat i ditt arbete? Då vill vi träffa dig!

Krav:

• Gymnasieutbildning
  • Noggrann
  • Tekniskt intresserad och praktiskt lagd
  • Förstå och kunna göra sig förstådd på svenska och engelska

Meriterande:

• Har erfarenhet av att arbeta i 3d ex CAD
  • Arbetslivserfarenhet av liknande befattningar
  • Kunskaper i och erfarenhet av bygg och/eller processindustri

Sista ansökningsdag: den 12 augusti 2022

Tillträde: Enligt överenskommelse

Placering: Gävle eller på något av våra andra kontor

Arbetstider: Dagtid

Omfattning: Heltid med inledande provanställning 6 månader

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.
Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.
Innan en eventuell anställning kommer vi göra ett utdrag ur polisens belastningsregister.

Tycker du det här låter intressant?

Sök i så fall omgående, intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.

Skicka din ansökan till: Kenneth Åström kenneth@prebad.se märk den med "Konstruktör".

Vid frågor kontakta: Kenneth Åström på kenneth@prebad.se eller +46 70 648 20 11.