Underhållsmekaniker till Part Construction

Om tjänsten:

I din roll som Underhållsmekaniker kommer du framför allt att arbeta med förebyggande underhåll och akuta insatser i vår maskinpark. Du arbetar tillsammans i ett underhållsteam som har till uppdrag att hålla hög tillgänglighet i vår maskinpark så att produktionen kan jobba så effektivt som möjligt. Din arbetsinsats handlar om att så noggrant som möjligt genomföra underhåll och reparationer enligt plan.

Din profil/Vem söker vi:

Vi söker dig som har en positiv attityd, är energifylld och flexibel. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp.

Krav:

• Grundläggande kunskaper i mekanik
  • Noggrann
  • Tekniskt intresserad och praktiskt lagd
  • Problemlösningsorienterad
  • Lätt att lära och förståelse för industriell produktion
  • Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika moment
  • Förstå och kunna göra sig förstådd på svenska alt engelska
  • Svetskunnig

Meriterande:

-Kunskaper i och erfarenhet av industriell tillverkning.

-Elkunskaper

-Erfarenhet från underhållsavdelning med robottillverkning, gärna ABB robotar

-Heta arbeten

-Fallskydd

-Skylift

-Truckkort

Tycker du det här låter intressant? Sök i så fall omgående, intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag!

Sista ansökningsdag: 7 december 2022

Tillträde: Enligt överenskommelse

Placering: Kalix

Arbetstider: Dagtid

Omfattning: Heltid, Provanställning 6 månader

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.

Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.

Skicka din ansökan till: ansokan@partgroup.se , märk den med ”Underhållsmekaniker".

Vid frågor kontakta avdelningschef Fredrik Lindvall, fredrik.lindvall@partab.nu

Mobilnr 070-56 40 183

Om företaget:

Part är ett familjeägt företag med nära 300 anställda som omsätter omkring 500 miljoner kronor per år, med huvudkontor och produktion i Kalix, Norrbotten. Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag prefabricerade badrum till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. Vi har försäljningskontor i Arlandastad i Sverige samt i Norge och Danmark.

Part Construction AB ingår i företagsgruppen Part Group tillsammans med PreBad AB, Altor Industrie, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB och PCS Modulsystem AB.

PartGroup – företagsgrupp med fokus på industriellt byggande

PartGroup är en familjeägd företagsgrupp med huvudkontor och produktion i Kalix, Norrbotten. Med cirka 500 anställda omsätter vi omkring 1,4 miljarder kronor per år. Försäljningskontor finns i Sverige, Norge och Danmark och vi bjuder gärna in till vårt showroom i Arlandastad.

Vårt fokus är industriellt byggande. Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler till bland annat hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. If you can imagine it, we can make it.

Part Construction AB erbjuder prefabricerade, projektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för renovering både med och utan stambyte. Isolamin Sweden AB erbjuder prefabricerade bostads- och hotellmoduler samt kundanpassade lösningar inom området sandwichelement. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin. Part Systems Sweden AB fokuserar på smart teknik för lägenhets- och hotellbyggnader.