Gå direkt till innehåll
Planera in 15-18 november i kalendern! Då ses vi på Framtidsveckan hos PartGroup i Arlandastad.

SAVE THE WEEK!

Boka in vecka 46 i kalendern för då bjuder vi in till Framtidsveckan 15-18 nov. Kostnadsfri anmälan!

Vi visar moduler och pratar framtidens byggande och smarta hållbara lösningar.

Träffa våra säljare och ansvariga inom inköp, projektering, 3d/BIM konstruktion, miljö och kvalitet med flera som kommer att finnas på plats under veckan. Passa på att boka tid för möten. Kontaktuppgifter och mer info hittar du på Framtidsveckan samt via partgroup.se.

Vi håller i möjligaste mån ett öppet hus, men pga Covid behöver vi ha koll på antalet besökare för att kunna erbjuda ett tryggt besök. Anmälan är kostnadsfri och mer info om veckan kommer med en inbjudan senare i september.

Vi bjuder på frukost, lunch och fika under dagen.

Vi ser fram emot personliga möten hos oss på Bristagatan 14 i Arlandastad den 15-18e november.

Välkommen!

Anders Byström

Presskontakt Commercial director, PartGroup Bolagen i PartGroup +46 72-559 03 01
Jenny Hermansson