Nu finns Samsung Galaxy S hos The Phone House

Samsung I9000 Galaxy S är en Androidmobil med 4-tums AMOLED-skärm och 5-megapixelkamera.

Samsung Galaxy S är en touch-mobil med en AMOLED-skärm på 4 tum som fungerar perfekt för internettjänster. Förutom Android 2.1, Bluetooth 3.0 och en rejält kraftfull processor finns även Samsung Social Hub där alla kontaktvägar till vänner samlas på ett enda ställe.

AMOLED-tekniken ger ännu klarare och färgstarkare bildåtergivning än traditionella mobilskärmar och är så ljusstark att du ser bra även när du sitter ute en sommardag. Dessutom kräver skärmen mindre energi.

Samsung Galaxy S har en 5-megapixelkamera som både filmar och spelar upp video i hd-upplösning. Och lutar man mobilen ett kvarts varv så anpassas bilden automatiskt och blir större i bredbild. Praktiskt när du tittar på film eller spelar spel.

Samsung I9000 Galaxy S, internetpris utan abonnemang: 6199:-

Finns med abonnemang från alla operatörer.

För mer information vänligen kontakta:

Jonny Malmlöf, PR-ansvarig, 0735-20 08 58, jonny.malmlof@phonehouse.se

Hemsida: www.phonehouse.se

Blogg: blogg.phonehouse.se

Twitter: http://twitter.com/PhoneHouseSWE

The Phone House är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni, bredband och laptops. The Phone House står för cirka 15 procent av den svenska mobilmarknaden. Vi är ett miljöcertifierat företag enligt ISO 14001 normen och har drygt 800 anställda och 115 butiker i Sverige. Våra ägare är Best Buy Europe som ägs av Best Buy och The Carphone Warehouse. Best Buy är världens ledande återförsäljarkedja inom hemelektronik och har över 1300 butiker i USA, Kanada och Kina. The Carphone Warehouse är Europas största oberoende återförsäljare av mobiltelefoner. I Europa går de drygt 2 400 butikerna under namnet "The Phone House".

• samsung galaxy s