BAU 2023

Det er endelig tid til BAU igen!

Mød teamet fra NSG Group på BAU 2023, verdens største messe for byggeri og arkitektur, i München 17. – 22. april.

NSG Group er glade for at annoncere sin deltagelse på BAU 2023. Med mottoet ”One Team – One Vision” præsenterer koncernen fire forretningsområde i en fælles stand.

Kolleger fra Pilkington Fire Protection Glass, Pilkington Special Applications, Pilkington Austria GmbH og Pilkington Bauglasindustrie (Pilkington Profilit™ glassystemer) præsenterer deres nyeste produkter til moderne og krævende glasapplikationer.

Brandbeskyttende glas i forskellige kombinationer

Der er applikationer, hvor ikke kun beskyttelse af menneskeliv og værdisikring spiller en afgørende rolle, men også yderligere egenskaber såsom farveneutralitet og minimal refleksion er påkrævet. Et besøg på vores "Earth" -model giver dig mulighed for selv at opleve de fantastiske egenskaber ved vores refleksfrie glas, Pilkington Pyrostop® 30-20 +AR.

Innovative glasløsninger til facader

Vores løsninger til facader er både æstetisk tiltalende og funktionelle.

Pilkington AviSafe™ er et glas med en unik mønstret UV-forstærket belægning, der gør det for fugle at opfatte det som en barriere. I en stor facadeapplikation hjælper Pilkington AviSafe™ med at beskytte fuglene og samtidig give et stilfuldt udvendigt udseende.

Når du besøger vores stand, anbefaler vi, at du også ser på vores solcelleanlæg sammen med Pilkington Sunplus™ BIPV til klimaskærm, der forventes at opfylde alle designkrav såsom vejrbeskyttelse, varmeisolering eller støjdæmpning, forbedret sikkerhed, herunder energiproduktion. Glasset tilbyder ikke kun fremragende lystransmission og g-værdi, men bidrager også til bæredygtig design og opnåelse af klimamål.

Sofistikerede og energieffektive glassystemer

Vores Pilkington Profilit™ glassystem er kendetegnet ved funktionalitet, æstetik og økonomi. Vi præsenterer to nye produkter, Pilkington Profilit™ ”one in 2” med lamineret sikkerhedsglas samt Pilkington Profilit™ ”one in 2” med transparent varmeisolering af polycarbonat.

Disse produkter opfylder ikke kun nationale og internationale standarder og retningslinjer, men er også velegnede til brug i arkitektonisk udfordrende projekter.

Besøg os på BAU 2023!

Alexander Mattsson, Market Manager Fire Protection Nordic vil være til stede 19. - 21. april.

Du er velkommen til at besøge os på stand C3.328, hvor du finder mange interessante højdepunkter samt nyttige oplysninger. Vi glæder os til at se dig!

Pilkington har siden 1976 forsynet det skandinaviske marked med glas og glasprodukter. Vi sælger floatglas, belagt og lamineret glas produceret i koncernens floatglasfabrikker i Europa. Vi fremstiller termoruder på vores fabrikker i Vetlanda, Sverige og Elverum, Norge.

NSG Group er verdens førende leverandør af glas og rudesystemer inden for tre større forretningsområder: Architectural, Automotive och Creative Technology. Architectural fremstiller og leverer glas til arkitektoniske bygningsløsninger, solenergi og andre sektorer. Automotive leverer til det originale udstyr (OE) og udskiftningsglas til eftermarkedet (AGR). Creative Technology omfatter flere forskellige virksomheder, herunder linser og lysstyringer til printere og scannere og specielle glasfiberprodukter såsom tandremme og glaspulver.

For mere information om NSG Group: www.nsg.com