NSG TEC™ glass for berøringsskjermer og digitale displayer

NSG TEC™ glass for berøringsskjermer og digitale displayer

NSG TEC™ produkter er et perfekt alternativ for berøringsskjermer hvor et TCO-belegg er påkrevet. Vårt utvalg NSG TEC™-produkter gir førsteklasses ytelse til en konkurransedyktig pris.

Glasset NSG TEC™ er svært slitesterkt og robust.

For kapasitive og resistive berøringsskjermer er det påkrevet med en gjennomsiktig leder. NSG TEC™-produktene benytter fluordopet tinnoksid som TCO, dette gir førsteklasses verdier sammenlignet med ITO.

NSG TEC™ produktspekterhar det beste utvalget av TCO ark bestandige produkter, med ark beskyttelse rangert fra 5 til 250 ohm/kvadrat. Disse glassene er tilgjengelige i et stort antall underlag og tykkelser, er fargenøytrale og redusert reflekterende farge, og vil ikke endre farge over tid. Den slitesterke pyrolytiske overflaten er motstandsdyktig overfor riping og skraping og kan derfor enkelt behandles, kuttes, isoleres, lamineres, varmeforsterkes og herdes. NSG TEC™ er dessuten bøyelig, dette gjør at glasset kan herdes og bøyes etter produksjon. Dette sikrer god tilgjengelighet, kortere ledetider og bedre kontroll over prisen. NSG TEC™ kan produseres I henhold til kundens spesifikasjoner.

Dette høyteknologiske glass vil bli vist på NSG Groups stand: 8-D352.

Hvis du ønsker mer informasjon: http://www.pilkington.com/en/digital-signage