Pinpointer lanserar "Fråga AI"

Pinpointer lanserar "Fråga AI"

Göteborg, Sverige - Idag är vi på Pinpointer stolta att presentera en ny funktion i vårt system: “Fråga AI”. Denna innovativa funktion har utvecklats med syftet att förenkla och effektivisera hanteringen av överskottsmassor för våra kunder.

“Fråga AI” är en interaktiv funktion som tillåter användare att ställa frågor direkt i vårt system och få omedelbara svar baserat på relevant data. Detta innebär att du nu kan få insikter om föroreningar, optimera din hantering av överskottsmassor och få svar på det mesta annat som du behöver för att effektivt arbeta med anläggningsprojekt.

Det bästa med “Fråga AI” är att denna tjänst kommer att vara tillgänglig för alla våra kunder med ett aktivt projekt. Det är vår ambition att kontinuerligt erbjuda funktioner som gör din vardag lite enklare och mer effektiv.

“Vi ser fram emot att höra era tankar om vår nya funktion och är här för att svara på eventuella frågor. Tveka inte att kontakta oss för mer information eller en demo”, säger Joakim Klintred, VD och grundare för Pinpointer.

Vi vill tacka alla våra kunder för att ni är en del av Pinpointers resa mot en smartare och mer hållbar framtid.

Vid frågor, kontakta Joakim Klintred joakim.klintred@pinponter.se