Gå direkt till innehåll
Botros Kas Hanna anställs som säljare på Pinpointer och ansluter till teamet i Stockholm.

Pinpointer ökar närvaron i Stockholm med ny säljare

Göteborg, 16 november 2021 – Pinpointer, det svenska techbolaget som effektiviserar avsättning av schaktmassor i en helt unik digital plattform, ökar nu närvaron i Stockholm ytterligare. Botros Kas Hanna anställs som säljare och ansluter till teamet i Stockholm.

Botros Kas Hanna har en lång och bred erfarenhet från olika roller inom försäljning. Han började sin försäljningskarriär inom fastighetsbranschen utomlands innan han flyttade hem till Sverige igen för att arbeta med sälj inom mediebranschen. Han har dessutom arbetat med försäljning på ett globalt bolag mot industrikunder samt inom livsmedel och läkemedel.

Botros tror stenhårt på att skapa långsiktiga kundrelationer samt att vara lyhörd, tillgänglig och nyfiken på kunderna. Dessutom är han övertygad om att Pinpointers tjänst ligger rätt i tiden.

”Att hela byggbranschen skriker efter digitalisering är ingen hemlighet. Techbolag som Pinpointer ligger i framkant med att effektivisera och digitalisera hantering av schaktmassor, vilket ger oss stora möjligheter att förändra en bransch till något bättre, samtidigt som vi kan göra ett positivt avtryck på vår miljö”, säger Botros Kas Hanna, säljare på Pinpointer.

Med Botros i säljteamet är det nu tre personer på Pinpointers kontor i Stockholm som arbetar med befintliga och nya kunder i Stockholms- och Mälardalsområdet.

”Det är fantastiskt roligt att Pinpointer växer i Stockholmsområdet. Det är en region med flera stora projekt där vår digitala tjänst verkligen gör skillnad. Med Botros på plats har vi nu en stark säljorganisation i Stockholm och jag ser fram emot vår fortsatta resa här”, säger Joakim Klintred, grundare och vd på Pinpointer.

Ämnen

I en värld som strävar allt mer mot cirkulär resursanvändning vill Pinpointer inte bara bidra till utvecklingen, utan också visa vägen genom minimerat nyttjande av resurser och maximerat nyttjande av restprodukter. Genom vår unika plattform ser vi till att digitalisera och effektivisera processer där företag tidigare inte sällan tvingades välja mellan lönsamhet och miljöhänsyn.

Joakim Klintred

Presskontakt VD +46 (0)703 41 77 23

Enklare masshantering

Pinpointer är ett svenskt techbolag som med sin oberoende digitala tjänst gör hållbar masshantering enklare för alla. I den digitala tjänsten matchas avsändare med Sveriges största nätverk av mottagare baserat på massornas kvalitet. Samtidigt säkerställer Pinpointer att alla miljökrav uppfylls och att all dokumentation sparas digitalt. Tjänsten vänder sig till alla som vill bli av med, transporterar eller tar emot massor. Pinpointer lanserades 2019 och finns idag på den svenska marknaden. För mer information, besök www.pinpointer.se eller på LinkedIn