News -

PipeChain deltar på Pacsem, Nordens största förpackningskonferens

Pacsem är en årligt återkommande konferens för förpackningsindustrin i Sverige och Norden. Här samlas företag och organisationer från hela förpackningskedjan; från material, tryck och design till varumärkesägare och retail. Pacsem är inte bara inspirerande seminarier; det är också den viktigaste mötesplatsen för den nordiska förpackningsindustrin. Pacsem arrangeras av The Packaging Arena.

PipeChain deltar på utställningen i anslutning till konferensen där vi presenterar vår supply chain-lösning för förpackningsindustrin.  PipeChain har nått en särskilt stark position i konsumentvaru- och förpackningsindustrin där vi har ett nära samarbete med The Consumer Goods Forum – och deras Global Upstream Supply Initiative (GUSI) som är ledande i att framgångsrikt implementera samarbete i försörjningskedjan.

Mer information om PipeChains lösningar för förpackningsindustrin finns på http://www.pipechain.com/packaging

Mer information om konferensen finns på http://www.packagingarena.com/sv/pacsem

Hans Berggren

Press contact CEO, PipeChain +46 70 3344567

PipeChain - Releasing Supply Chain Power

Get ready to release your supply chain power
PipeChain offers a powerful, connected, automated supply chain to boost your operations and future-proof your business.

PipeChain
Porfyrvägen 14