En stjärt på himlen - turnépremiär i Piteå

En stjärt på himlen är en skruvad existentiell fundering som framförs av en alltid lika passionerad Cecilia Frode. Hennes personliga perspektiv, filosofi och betraktelser bjuder in till en härlig upplevelse av den invärtes människan. To 1/9 arrangerar Piteå Teaterförening denna eftertänksamma Frodiska underhållningen med lite naket, kanske en rökmaskin, och sång. Christinasalen kl 19.

En stjärt på himlen hade premiär på Vasateatern i september 2008. Då kunde man ta del av presscitat som ”Monologen är smart och genomtänkt men också rolig och lite smått konstig på ett väldigt befriande sätt.” (Nummer.se) Kristianstadsbladet skrev ”Cecilia Frode är tillbaka och henne vill man bara ha mer av.” I höst turnerar Cecilia Frode tillsammans med Riksteatern och Piteå Teaterförening har sett till att det blir premiär på Nolia City Konferens, Christinasalen i Piteå to 1/9 kl 19.

Förköp Piteå Turistbyrå, Acusticum och Ticnet 077-170 70 70

Längd 2 tim inkl paus