I årets Level Up-panel deltar nio framgångsrika entreprenörer från Norrbotten och Västerbotten.

Här är årets Level Up-panel

Level Up är Go Business evenemang där företagen som deltar i inkubatorn får pitcha sina affärsidéer för en extern expertpanel. Nu är årets panel spikad och det är nio framgångsrika entreprenörer från Norrbotten och Västerbotten som deltar.

- I vårens panel finns otroligt mycket kunskap om entreprenörskap som kan stötta våra entreprenörer i deras fortsatta utveckling, säger Andreas Eklund, verksamhetschef Go Business.

Under en dag får de 16 företagen som deltar i Go Business inkubatorprogram pitcha sina affärsidéer och utmaningar för expertpanelen som kommer med feedback och råd, samt delar med sig av sina egna erfarenheter.

- Level Up brukar vara en uppskattad och givande dag för både inkubatorentreprenörerna och paneldeltagarna. Det vi tycker är extra roligt är att vi ofta under detta återkommande evenemang i inkubatorprogrammet får se hur nya kontakter, samarbeten och affärer skapas, berättar Andreas Eklund.

Lista över årets Level Up-panel:

• Anna-Lena Wiklund Rippert, Vice VD, grundare och ägare av Nature cosmetic group of Swedish Lapland AB
  • Örjan Berglund, serieentreprenör
  • Moa Lundqvist, grundare och inredare Formationen och Go Business-alumn.
  • Agnes Asker, frilansande grafisk formgivare på Asker design och Go Business-alumn.
  • Mattias Wikström, grundare Lowima
  • Maria Österåker, ekonomie doctor och författare
  • Thomas Andersson, partner Brightnest
  • Alexander Harpa, Grundare och delägare Latitude 65
  • Anders Lindgren, serieentreprenör och investerare. Grundare av 16 bolag, bland annat friskvårdskedjan Itrim.