Gå direkt till innehåll
Snoppar, testiklar och liveshow - allt detta i veckans poddavsnitt av "Våra sanningar" med Carin & Vivi

Pressmeddelande -

Ny vecka och det innebär att avsnitt 267 av "Våra sanningar" finns ute.

I avsnittet får vi bland annat följa med Carin da Silva på en Isländsk midvinterfest, Þorrablót. Förutom att träffa Tomas Ledins dubbelgångare provade hon att äta getansikte, men hennes bror gick steget längre.

- Min bror Daniel tycker det är superspännande med märklig mat, så han åt ju allt! Men sen när han kom till pungen....alltså fårtestiklarna så hör jag bredvid mig hur han hulkar och spottar ut i sin tygservett. Strax därpå uppmanar sångerskan på scenen att alla i publiken ska ta sina tygservetter och snurra runt huvudet till musiken. Daniel viskar då till mig...Jag kan inte göra det för det ligger en pung i min, berättar Carin i avsnittet.

Utöver detta får vi även lyssna på samtal om snoppar i badkar och när duon berättar om sin trötthet efter en fotograferingsdag för sin kommande show.

Med: Vivi Wallin & Carin da Silva

Produktionsbolag: Polpo Play

”Våra Sanningar med Vivi & Carin” är podden som pratar om livet och allt vad det innebär. Med hög igenkänningsfaktor mycket humor och utan filter dissekerar Carin da Silva och Vivi Wallin vardagens utmaningar och glädjeämnen. Helt utan röd tråd. Och som om det inte vore nog, allt detta görs på grov göteborgska. Ni som lyssnar är en stor del av podden då ni mer än gärna får skicka in frågor, komma med synpunkter eller berätta något roligt. Det är högt och lågt, skratt och gråt. Allt i en härlig och ologisk blandning. Precis som livet!

Poddens tre huvudbudskap är:
1. Vad du än känner så är du inte ensam
2. Vi gör alla så gott vi kan
3. Allt blir bättre om du stoppar det i ett korvbröd!