HTM-fender - ny design och mer avskalad!

Polyform US har tagit fram HTM-fendern med snygg och avskalad design där linan löper igenom hela fenderkroppen. Denna fender har inga toppar eller ytterligare attiraljer som tar extra utrymme i båten.

HTM-serien från amerikanska Polyform US är som NF-serien också försedd med förstärkningsribbor längs med fendern och är dessutom rotationsgjuten utan skarvar. På HTM-fendern finns även en patenterad ventil som gör att trycket kan justeras efter egna preferenser. Denna fender är tillverkad av ett kraftigt material med hög glans och finns i färgerna navy, svart, vit och grå. Man kan även komplettera HTM-fendern med en specialdesignad lina som delvis saknar kärna, för att underlätta hanteringen vid fendring.

HTM-serien finns i storlekarna HTM 1 (20-25 fot), HTM-2 (25-30 fot), HTM-3 (50 fot) och HTM-4 (60 fot).

Rekommenderat pris: från 439:-

Kontakta Poly-produkter på telefon 031-28 90 70 eller besök oss på www.poly.se för mer information. Vi har även en Facebooksida: AB Poly Produkter