”Smart Pack” ett enklare och smartare sätt att köpa tågvirke i butik

Poly-Produkter ett helt nytt grepp för att stimulera förenkla för konsumenten att handla linor i butik. Med konceptet Smart Pack” kan nu kunden handla färdigförpackade linor för alla användningsområden på båten i en praktisk förpackning, en vattentät väska

Vi vill göra det enkelt för båtägaren att välja rätt produkt samtidigt som vi vill kunna erbjuda butikerna ett bredare sortiment, säger Benny Widlund-Nilsson, VD och ägare till Poly-Produkter. IQline var första steget i detta sortiment.

"Smart pack"-sortimentet är anpassat till dagens båtägare som i allt större utsträckning vill ha färdigförpackade produkter. Dessutom blir linor i snygga färger allt viktigare för båtägaren. Med linor i snygga färger lyfter man enkelt utseendet på sin båt.

I "Smart Pack" sortimentet finns allt ifrån förtöjning, ankring, linor till segelbåten, linor tilljolleseglaren - hela vägen upp till 45 fot. Med bra info på förpackningen är det bara för kunden att välja typ av lina och sedan gå till kassan och betala, avslutar Benny Widlund-Nilsson

För ytterligare upplysningar ber vi er kontakta Benny Widlund-Nilsson, VD, på telefon 031 - 686486 alt mobil 0708-702140