Poolia Executive Search AB förstärker med Magnus Cavalli-Björkman

Efter många år på olika chefspositioner i finansbranschen ser Magnus Cavalli-Björkman fram emot att använda sin ledarskaps- och branscherfarenhet på sin nya tjänst som chefsrekryterare på Poolia Executive Search AB.

- Efter mer än 30 år i finansbranschen på många olika befattningar, både nationellt och internationellt, skall det bli enormt spännande att få arbeta med executive search. Att hitta rätt personer till rätt befattningar har varit en oerhört viktig beståndsdel i mina tidigare arbeten och kanske även den mest givande, ur ett personligt perspektiv. Förhoppningsvis skall mina erfarenheter och breda kontaktnät kunna skapa mervärde både för kunder och för kandidater, säger Magnus Cavalli-Björkman.

- Vi är oerhört glada över att kunna välkomna Magnus som executive search konsult, säger Maria Eriksson, VD Poolia Executive Search AB. Med sin gedigna erfarenhet som ledare kommer Magnus att vara en stor tillgång för oss och våra kunder!

Vi hälsar Magnus varmt välkommen till Poolia Executive Search AB!

• executive search
  • chefsrekrytering