NY SOMMARSCEN PÅ SÖDERMALM!

Porter & Thorells Syndrom kan med stolthet presentera en NY SOMMARSCEN - denna gång på folkparksscenen på Ekermanska Malmgården i hörnet av Tantolunden (vid fd Tantogården). Sommarens program bjuder på allt från Visafton med Sällskapet Par Bricole till konserter med artister som Cecilia Thorngren, Devon Gilfillian, Jesper Lindell, The Roseline, The Apricots och The Mad Men Band. Dessutom kommer Vetenskapsradion Historia med Tobias Svanelid i spetsen och för ett panelsamtal om valets historia - från tingsplats till populism.

Sommarens konserter:

VISAFTON MED PAR BRICOLE, 9 aug LÄS MER
CECILIA THORNGREN MED CLAES VON HEIJNE, 10 aug LÄS MER
DEVON GILFILLIAN + JESPER LINDELL + THE ROSELINE, 11 aug LÄS MER
VETENSKAPSRADION HISTORIA LIVE + THE APRICOTS, 24 aug LÄS MER
THE MAD MEN BAND, 25 aug LÄS MER

Ekermanskas Kultur- & Trädgårdsbar
Under konsertkvällarna öppnar vi även upp Ekermanska Malmgårdens fantastiska trädgård med servering av drycker för barn och vuxna, hembakat och lättare förtäring.

I trädgården hittas också alltid någon kulturverksamhet. Det kan vara representanter för Gubbens Ölcafé som lagar dina kläder medan du äter. Det kan vara någon av våra hustrubadurer Elin Wiigh eller Sebastian Mantel. Det kan vara gamla Lasse i Parken-favoriterna The Apricots som sjunger Woodstocklåtar. Eller vernissage. Eller någon från Högalidshembygdsförening som berättar något. Eller något helt annat.

För pressackreditering: mange@thorellssyndrom.se

• Stockholm

Porter & Thorells Syndrom AB bokar scenprogram på Fåfängan, Galejan, Kafé Himlavalvet, The Southside Cavern, Twang och Melodybox i Stockholm. Företaget grundades 2006 av musikerna Per Bergkvist och Jonas Thorell.