Tillökning i frukostfamiljen med ekologisk frukostpåse

Nu hälsar vi ytterligare en medlem i frukostfamiljen välkommen till Preems stationer; den ekologiska frukostpåsen som förstås är helt ekologisk. Den innehåller vårt goda kaffe, croissant och en drickyoghurt.

På samma sätt som vi utvecklar våra drivmedel med mer förnybart innehåll, utvecklar vi sortimentet på våra stationer för att våra kunder ska kunna ha fler klimatsmarta alternativ längs vägarna. Vi är stolta över att alla produkter i vår nya påse är ekologiska, även mjölken i latte och cappuccino.

Intresset för att köpa vår frukostpåse har med åren ökat hos våra kunder som också upptäckt att den passar utmärkt även under andra tidpunkter på dagen, som mellanmål innan träning eller på väg till annan aktivitet. Den är praktisk och enkel att ta med för folk i farten.

På Preem är vi duktiga på frukost och vi vill kunna erbjuda flera olika alternativ eftersom vi vet att alla har sina egna önskemål kring sin frukost. Originalet är i form av Pinfärsk™ fralla, vårt goda kaffe och juice, här kan den som vill även välja en mör, grövre fralla. Den glutenfria påsen med kaffe, valfri frukt och drickkvarg i olika smaker, vilket också ger mindre socker och mer protein. Och nu alltså den ekologiska frukosten som vi är först ut med i branschen. Vi vill att det ska vara en självklarhet att stanna hos oss för att äta eller handla med sig frukost.

Just nu har vi kampanjpris på alla våra frukostpåsar som kostar 39 kronor till och med den 31 januari.

Här finns mer information om vår frukost

• Biltrafik

• frukost på preem