Pressbyrån beklagar årets vårväder och förlänger glasskampanj

Pressbyrån beklagar årets vårväder och förlänger glasskampanj

Pressbyråns glasskampanj har kommit att bli ett av de mest säkra vårtecken i Sverige de senaste åren. På grund av årets ostadiga vårväder gör Pressbyrån en pudel för svenska befolkningen och förlänger sin “halva priset på glass”-kampanj med en vecka.

- Vi tar vårt uppdrag om att vara svenskarnas självklara vårtecken på högsta allvar, men någon tryckte visst på ‘starta vinter’-knappen istället för ‘våren är här’-knappen. Därför gör vi en så kallad pudel och vill kompensera för detta genom att förlänga vår glasskampanj med ytterligare en vecka, säger Marie Wedin, Kommersiell direktör för Reitan Convenience Sverige, franchisegivare till Pressbyrån.

Pressbyråns “halva priset på glass”-kampanj gäller all styckglass från GB Glace och pågår till och med den 12 maj 2024.

Kategorier

Pressbyrån har sedan år 1906 varit Sveriges mest omtyckta kiosk. Med sina cirka 310 butiker runt om i Sverige har Pressbyrån som mål att göra dagen lite bättre för alla som är på väg. Varje Pressbyrån ägs av en lokal franchisetagare och innehåller ett brett utbud av mat, dryck, fika och andra vardagsnödvändiga varor av hög kvalitet. Reitan Convenience Sweden AB är franchiseägare av Pressbyrån. Pressbyrån.se