Juliga dofter till hemmet

Juliga dofter till hemmet

Snart står den mysiga julen för dörren och visst är det då trevligt att skapa julstämning i hemmets alla rum. Det kan du bland annat göra med härliga dofter som minner om jul.

Hos Yvelis of Sweden hittar du doftljus som kan sätta den rätta stämningen i rummet. Här syns Gammaldags Jul och Vintergran. Gammaldags Jul doftar härligt av apelsin, kryddnejlika och julkryddor samt har en mild bas av gran. Vintergran är en frisk blandning av tall- och grandoft.

Yvelis ljus är veganska, miljövänliga och tillverkade för hand av svenskt rapsvax i Roslagen, så du kan elda dem med gott samvete.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Yvelis of Sweden. Du som arbetar på redaktion eller är frilansare kan enkelt skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder inom kategorierna hem & trädgård, mat & dryck samt mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken.