Handtvål och lotion från Juniper med härlig doft.

Lyxiga och dekorativa badrumsprodukter från Juniper!

Det är viktigt att vårda huden med välgörande produkter och ännu bättre blir det när de kommer stilrent förpackade i återvunna flaskor. Tvål och lotion Mont Fort från Juniper är fuktgivande och vårdande produkter som bär Junipers signaturdoft Mont Fort. Denna doft är Junipers aromatiska tolkning av det enkla och långsamma livet runt Valais i schweiziska alperna.

Tvålen och handlotionen är 100% vegansk samt hållbart producerad i Mellansverige. Produkten har ej testats på djur och är fri från parabener, sulfater och silikon. Flaskan är tillverkad av 100% återvunnen plast (PCR).

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Junipers produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!