Kungshamn är ett rogivande massagebadkar från Nordhem med plats för två

Massagebadkar med ljusterapi skapar avkopplande höstmys!

Det finns forskning som visar på att du kan uppleva flera hälsomässiga fördelar genom att ta regelbundna bad. Ett varmt bad är bland annat ett underbart sätt att koppla av på och är badkaret dessutom utrustat med både massagesystem och ljusterapi så blir upplevelsen nästintill magisk!

Här syns Kungshamn massagebadkar från Nordhem, ett kilformat badkar med plats för två att sitta sida vid sida. Kungshamn har ett härligt baddjup och ett specialanpassat massagesystem med dubbla uppsättningar ryggjets.

Modellen finns i både höger- och vänsterutförande samt kan, precis som de andra massagebadkaren från Nordhem, kompletteras med ljusterapi. Ett tillbehör för dig som vill njuta lite extra! Med kombinerad belysning och ljusterapi får du ett stämningsfullt undervattensljus i hela badkaret. När ljusterapi-programmet är igång växlar ljuset mellan olika färger och skapar ett spektrum av 12 rogivande nyanser. Du väljer själv mellan vitt, rött, grönt och blått sken.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på detta samt andra härliga badkar och badrumsinredning från Nordhem. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder från våra leverantörer, klicka här för att komma till bildbanken!