En mjuk och värmande tröja skapar en avslappnad stil och är skön att bära. Här syns sweatshirt i hög kvalitet från By Coe. Finns i flera färger och är tillverkad i ekologisk bomull på Fairtrade-certifierad fabrik. På bilden syns också halsbandet Kim.

Maxa hemmamyset i höst

När dagarna snabbt blir mörkare och temperaturen sakta men säkert sjunker är det härligt att ha sköna plagg som man kan mysa runt i hemma. Här syns bekväma produkter från några av våra leverantörer under kategorin mode & skönhet.

Byt om till en skön kaftan när du kommer hem från jobbet, det är både bekvämt och snyggt. Här syns kaftanen Erika från Vonlino, tillverkad i linne av hög kvalitet och utrustad med praktiska fickor.

En morgonrock är ett måste för avkopplande stunder. Här syns Idylliens stentvättade unisex badrock i deras egen lite tunnare frotté vävd av ekologisk bomull. Tålig och snygg på utsidan med en mjuk och högabsorberande insida. Denna produkt gör dessutom gott i dubbel bemärkelse eftersom hela Idylliens överskott går till välgörenhet.

Vill du känna dig lyxig och samtidigt bekväm så kan kimonon Bobby i glansig skön viskos från K&US Stockholm vara helt rätt. Den turkosa kimonon med vackert blommönster har knytband i midjan och fickor på sidorna.

I Pretopias bildbank hittar du de här och mängder av andra bilder från våra leverantörer inom mode & skönhet, hem & trädgård samt mat & dryck. Om du arbetar på redaktion eller är frilansare kan du enkelt skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder, klicka här för att komma till bildbanken.