Vintergran är ett veganskt och miljövänligt ljus med doft av tall och gran

Välkomna vintern med härlig doft från Yvelis of Sweden!

Oavsett om du är en person som älskar vintern eller tycker att den bara är mörk och trist så är det klokt att skapa trevlig atmosfär i hemmet då vi spenderar betydligt mer tid inomhus jämfört med under sommaren. Ett doftljus skapar trevlig stämning i dubbel bemärkelse då det både ger ett mysigt sken och sprider härlig doft.

Vad passar bättre om inte ett ljus med frisk doft av tall och gran nu när vintern är på ingång? Vintergran är ett handgjort miljövänligt doftljus från Yvelis of Sweden. Ljuset finns i 2 storlekar och har brinntid på ca 30 respektive 45 timmar.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Yvelis of Swedens produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!